Söndag

Den här stiliga pojken var med pappan på jobb i söndags eftermiddag och han hade skött sig exemplariskt ❤️ 
Han hade minglat runt bland tanterna och gubbarna och snackat om traktorer och pannkakor 😊
Dagen efter hörde Peter att dom berömde den duktiga lilla pojken som hade varit med dagen innan 😉
Peter var tvungen att rycka in på jobb även denna söndag. Han åkte lite innan 10 till första omgången och kom hem framåt halv ett, hämtade upp Albin och så åkte de båda iväg till nästa jobb.

Klockan ett åkte jag iväg på mitt jobb och farfar kom då in och såg till Elsa till Peter och Albin kom hem igen framåt tre. 
Jobbhelgerna blir lite trassliga. 

Jag kom hem lite efter 19, efter jobb och Yoga.
Detta yogapass var det bästa hittills! Riktigt jobbigt och svårt stundvis men ack så skönt efteråt. 

Kommentarer
Postat av: Farmor

Duktiga Albin :-) Det är otroligt bra med lite "jobbträning" och han har en bra förebild. Peter har också varit likadan så snart han kunde gå jobbade och fixade han antingen själv eller med andra. Jag är jättestolt över hela familjen :-D

2016-03-09 @ 07:17:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0