Vad hände?!

Igårkväll fick jag ett ryck och snörade på mig dojjorna och sprang min 3 kilometersrunda. Helt galet för att vara lata jag! 😊
Jag minns inte när jag sprang sist? Var det innan Elsa föddes?
Fick ju så ont i knäna att jag inte kunde sova om nätterna när började springa efter att Albin fötts.

Det märkliga är att jag igår sprang flera minuter snabbare än sist (för flera år sedan!) och jag hade mer kvar att ge. Jag fattar ingenting?! Haha!

Men jag måste ta tag i min kropp nu. Sedan jag börjat jobba pekar vågen enbart uppåt. Närmare FEM! kilo! 
Det är fan inget roligt 😔 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad duktig du är. Klart att vågen visar mer, du har ju fått mer muskler. Ditt jobb är tungt.

2016-03-31 @ 20:02:30
Postat av: Janina

Heja dig! Hoppas knäna håller :)

2016-04-01 @ 09:42:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0