Han vet vad han vill ❤️

Måndag förra veckan var Albin med farfar till brevlådan och där i låg ett reklamblad från Kolmården och Bamsesvärld. 
Albin norpade åt sig den fort som attan och har sedan dess studerar kartan in i minsta detalj.

Han har sedan dess bestämt att vi SKA dit i sommar. Inte att han vill eller önskar, utan han SKA dit. 
Han ska åka tåget, köra bil uppe hos Skalman och hälsa på farmor på berget. 

Igår morse kom han med kartan i högsta hugg och säger:
- Mamma! Jag måste ha med mig den här kartan när vi åker till Kolmården i sommar så jag hittar!
- Man Albin. Vi har inte sagt att vi ska åka dit. Det är långt dit och kostar mycket pengar.
- Men mamma! Jag har mycket pengar i min plånbok ju!
- Vad bra! Då kan ju du bjuda oss andra i familjen dit?
- Ja det kan jag göra! ❤️😊


Det han inte vet är att vi faktiskt planerat in ett besök dit i sommar. Men vi har inte nämt ett ord om det till honom. Det får bli en överraskning 😊 

Kommentarer
Postat av: syrran/moster

Åh vad kul, Kolmården är så kul och mysigt. Albin kommer bli överlycklig

2016-05-16 @ 11:13:23
Postat av: Janina

Va roligt! När ska ni dit? Vi ska också troligen dit men ingen aning om när, måste få mitt sommarschema först.

2016-05-16 @ 13:12:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0