Helgens avslut

Söndagen startade ju jag ganska risigt... Lördagkvällens/nattens partaj resulterade i lite baksmälla.
Vi hade ju fortfarande huset fullt av gäster så jag kunde fokusera enbart på mig själv och mitt mående under förmiddagen 😊 Efter ett glas Cola och lite kaffe så började ordna upp sig och jag gick ut för att greja i trädgården bla. 

Otroligt varm dag åter igen!
Fika intogs på baksidan. Jag och syrran hade cocosbollskrig. Jag fick in en fin smash rakt i ansiktet på henne. Helt ovetandes 😊 Hon fick däremot jaga mig några varv runt tomten innan jag tillslut stannade frivilligt och lät henne ge igen 😉 

Vid typ 13-tiden (tror jag) vinkade vi hejdå till allihopa. Mormor och morfar, moster och onkel, samt Mormor Siv och moster Helen. Så tomt det blev! 
Elsa la sig och sov middag och Albin fick äntligen lägga sig på soffan och köra igång sin nya Bärgarnfilm.
Jag satte mig ute i hammocken.
Elsa fick vi tillslut väcka efter 15.30!

Pappan lyckades äntligen få Albins tillåtelse att klippa hans hår. Han mutades med en glass 😉
Såhär cool blev han
Elsa ville ju såklart också rakas men det fick hon inte för mig! Hon fick glass ändå. 


För min del var Yogan inställd denna dag och iochmed det så kunde vi skjuta på söndagsjobbet till kvällen. 
Jag åkte iväg vid 17.30 och kom hem igen efter 22. Blev en lång kväll! Först körde vi det vanliga söndagsgörat och efter det körde vi några timmar extra också. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0