Morgonuppvaktning

Idag fick jag morsdagpaket på sängen! ❤️
Barnen hade pysslat ihop present på dagis i veckan 
Två väldigt fina halsband fick jag!

Och sedan hade pappan hjälpt dem köpa ytterligare en present
En ny trädgårdsslang! Precis vad jag ville ha. Nu slipper jag spotta och svära på den gamla som bara viker sig och tappar munstycket hela tiden 😊

Tack och PUSS ❤️❤️❤️ 

(Barnen hade med sig sina presenter hem från dagis i torsdag. De höll i dom hårt och lyckades dessutom med att inte avslöja vad som låg i! Bortsett från att Elsa såklart öppnade sin ask på hemvägen och presenten trillade ur och jag fick hjälpa till att fiska fram det mellan sätena 😉) 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vilka bra presenter
Jag fick en fin buske av mina döttrar <3

2016-05-29 @ 19:44:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0