Straff för att man var duktig

Det blev liksom aldrig av att jag tömde och städade ur växthuset. Det var grönt och frodigt där inne nästan hela oktober så jag ides inte riva ut dem.

Men när vintern kom med buller och bång förr förra veckan så kände jag att det var dags.
Jag började tömma men ganska snart kom Elsa och skulle "hjälpa" till så jag avbröt.

I lördags gjorde jag ett nytt försök och passade på att gå ut när Elsa sov middag och Albin och pappan latade sig på soffan.
Att påta ute i trädgården sent i november var inte helt fel ❤️ Växthuset är nu tömt och endel visset i rabatterna och nerklippt.
Men än blommar det faktiskt lite här och var!

Jag höll nog inte på mer än en timme ute och det var så skönt! Men fy fan vad mina knän tog stryk på den lilla stunden. Jag hade glömt bort att de inte gillar att sitta på huk och greja 😔
Jag har haft galet ont sedan i lördags. Det värker konstant. Vare sig jag är stilla eller rör på mig. Nätterna är hemska och jag har sovit så dåligt sedan dess. Det moler och värker så jag håller på att bli knäpp! Höger knä är värst.
Har smörjt med Voltaren varje dag men vet i sjutton om det ger någon effekt?
Tyckte igår att det kändes lite bättre men idag värker det lika illa igen.
Dumma knän!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0