Kalas och konserthelg

I lördags bjöds vi föräldrar på sovmorgon ❤️ Albin hade tassat in till mormor runt 07 och krupit ner. Elsa vaknade vid 07.30 och anslöt till mormor hon också.
Jag gick upp framåt 09 men Peter sov vidare ett par timmar till. Han blev helt utslagen av trötthet när vi kommit ner på fredagseftermiddagen och låg på soffan och sov hela kvällen. Sov ändå hela natten och hela förmiddagen också. Men resten av dagen var han pigg 😉
Vi var bjudna på kalas till mostern som fyllde år i veckan.
Fika är gott!

Efter fika och massa bus bäddade jag ner Elsa i vagnen och tog en promenad. Hon tog en skön tupplur medan jag traskade runt på Blomstertorget. De hade 50% utförsäljning av växter så jag kunde inte låta bli! En hallonplanta och en rosa Ölanstok fick följa med hem ❤️

Vi köpte hem hämtmat och glufsade i oss allihopa. Barnen åt riktigt bra!

Vid 19-tiden åkte Peter, barnen och morfarn hem. Jag, syster, mamma och moster åkte in mot stan för Orup konsert.
Jag var riktigt trött och inte alls laddad eller sugen på att gå men tillställningen blev faktiskt riktigt bra! Bara massa gamla dängor som man glatt skrålade med i 😊

På söndagen tog jag mig en ordentlig sovmorgon och vaknade inte till liv förän framåt 10. Skönt!
Barnen härjade för fullt med mormor och morfar körde bla. rally på morfars dator.
Blev inte så mycket mer av den dagen, vi packade ihop, tog en fika och styrde sedan hemåt igen framåt 13.

Resan gick mycket bra! Riktigt bilåkarväder med regn och barnen var så lugna ❤️
Elsa somnade som en stock. Och trots att hon tappade huvudet heeeeela tiden så sov hon vidare ändå. Trött tjej.
Albin var vaken hela resan men var knäpptyst och bara chillade ❤️
Vi körde nonstop till Rimbo där vi bara stannade till för att hämta pizzorna vi ringt och beställt.
Vi var hemma vi 16 och vräkte i oss maten 😊

Vi gick ut och rastade oss lite innan vi gjorde kväll.

Borta bra men hemma bäst 😊


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0