Vår lördag

Loppisförsäljningen gick sådär. Dåligt med folk 😔 Men åkte därifrån några hundralappar plus iallafall.

När jag kom hem gick vi ut på promenad.
Far och son är ganska lika 😉 Går med händerna i fickorna båda två

Resten av eftermiddagen grejade vi ute. Poolen är nu tömd och bortplockad för i år.
Jag har fullt sjå att skörda tomater i växthuset. Och äntligen kunde jag skörda årets första gurka!!! Jisses så tröga de varit i år.

Fantastiskt med så många olika sorters tomater! ❤️
Och för första gången plockade jag upp jordärtskockor.
Elsa visar hur stor blomman är 😊


Kommentarer
Postat av: Farmor

Så fina tomater du har, de är SÅ goda! Jag äter de som godis :-)

2016-09-04 @ 07:06:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0