Komma bort

I eftermiddag och 24 timmar framåt är det dags för min och Therese årliga övernattning i Stockholm. Tanken är att vi ska mötas upp inne i city runt 15 men hennes tåg från Linköping är försenat cirka en halvtimme.

Jag har precis fått skjuts av farfar till bussen och sitter nu och väntar. 

Hur som helst ska det bli riktigt skönt att komma hemifrån själv. Allt har varit tung sedan i tisdags förra veckan. Mitt humör är fortfarande väldigt labilt och tårarna ligger och lurar hela tiden.

Förra veckan var jag som i ett vakum. Jag gjorde enbart det som var absolut nödvändigt, jobba, hämta barn och ev. laga middag. Därimellan var jag helt utslagen. 
Denna vecka känns det bättre. Men saknaden är ENORM! Jag tänker på jycken heeeela tiden och saknar honom otroligt mycket ❤️ Tårarna bränner i ögonen flera gånger om dagen och så fort han kommer på tal så brister det. 
Hemmet är så fruktansvärt tomt och öde utan djur. Om kvällarna är det värst.


Ojojoj vad jag saknar dig Nico! ❤️

Och där kom tårarna igen 😔 


Kommentarer
Postat av: Syrran

Njut av egentid och Thereses sällskap. Det är du värd. Ses imorgon.

2017-04-28 @ 22:26:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0