Hon gjorde det igen....

Vår lilla klantfia har varit i farten igen ❤️
Jag satt på golvet i köket medan Peter lagade middag och Elsa höll på att leka i mitt knä. Mina ben var bla. en grind.
Huxflux lyckas hon snubbla, sittandes, framåt och landar med ansiktet pladask ner i golvet. Ajajaj!!!
Hon blev riktigt skärrad och rädd såklart och jag ser genast blodet sippra fram mellan hennes fingrar som hon håller för munnen. Vi går genast in i badrummet för att se hur illa det var (och så pappan som grejade vid spisen inte skulle svimma av allt blod 😉).

Oj vad det blödde! Och man vad ju inte var man ska börja tvätta och torka.
Elsa skriker, men mest för att jag råkade blöta ner ärmarna på hennes tröja med vattnet 😉
Jag inser snart att blodet kommer från överläppen och att det inte är någon jättestor skada som skett. Men mycket blod hann det bli! Tack och lov avtar det nästan genast och vi går ut i köket och sätter oss med en kylklamp på läppen ❤️
10 minuter senare hade vi en glad liten tjej igen men med en väldigt tjusig fläskläpp 😉

Hihi! Hon är så sööööt ❤️


Och nu vet vi att det inte behövs varken dörrar, klätterställningar, bord eller snubbelskor för att göra sig illa. Det kan faktiskt räcka med att sitta och leka på golvet....

Nu sover vår tappra lillstumpa ❤️


Kommentarer
Postat av: Mormor

Lilla gumman, vilken otur du har. <3

2017-01-21 @ 21:17:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0