Ingen vidare inledning på helgen

Vår fredagskväll och inledning av helgen igår blev inte riktigt som vi tänkt 😔 Lagom när middagen var färdig och framdukad pep Albin iväg till toan. Han hann med ett par gånger till in dit under kvällen samt huvudet ner i hinken några gånger också. 

Vår första tanke var att det berodde på förstoppning, veckan har nämligen varit ganska stökig gällande dessa toabesök... Men när han hulkat med huvudet i hinken tre gånger på typ två timmar så misstänkte vi magsjuka istället.
Helgens planer avblåstes 😔

Lite efter 20 slocknade han på soffan och sov som en gris ❤️ Pappan bar in honom till sin säng vid 22.30 utan att han vaknade. 


Jag tror det var vid 02 jag vaknade av att någon gnällde. Jag for upp ur sängen och rusade in till Elsa för jag trodde det var hennes tur. Men hon låg och sov så harmoniskt.
Och när jag kommer in i Albins rum så hittar jag bara en tom säng. Snacka om att min yrvakna hjärna gick på högvarv. Haha! Sedan hörde jag ett nytt gnyende och jag lyckades lokalisera det in till toaletten.
Där satt grabben med "besök" från båda håll samtidigt ❤️ 
Jag var fortfarande helt yrvaken och stod och kliade mig i huvudet en stund innan jag visste var jag skulle börja.
Efter en dusch gick han och la sig igen och sov sedan gott till morgonen.
Jag hade lite svårt att somna om och tyckte mig må lite illa och magen började köra. Samt att jag låg och lyssnade efter misstänkta ljud inifrån Elsa. Men jag lyckades somna ifrån och sov även jag ända till morgonen. Jag märkte inte ens när Elsa kom in till oss. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0