Smärtsam saknad ❤️

Alltså fy fan vad jag saknar denna lilla loppcirkus! ❤️ Det gör ont i hjärtat! ❤️ En klump i halsen och tårarna börjar rinna ❤️


Aldrig mer får jag höra dig snaggla nere vid fotänden av sängen. 

Aldrig mer får jag den där oskyldiga och lite besvärade blicken av dig när jag tyckte du tog för mycket plats och jag puttade till dig lite med foten. 

Älskade bästa och trognaste vän i så många år! ❤️ 
Det kommer ALDRIG finnas någon mer som du ❤️ 



Peter nämnde något om att man i Japan kan klona sitt husdjur. 
Vilken tur att jag har lite hårtussar sparade så vi kan få fram DNA, ifall vi skulle få en miljon över någon dag kunna pröjsa en "ny" Nico.... 


Kommentarer
Postat av: Syrran

Ja han är världens finaste hund och kommer alltid att vara. Saknar honom med

2017-06-12 @ 17:24:32
Postat av: Syrran

Ja han är världens finaste hund och kommer alltid att vara. Saknar honom med

2017-06-12 @ 17:24:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0