Sommarfeeling och återigen saknad

Imorgon är det redan midsommar!!! 


Upptäckte nu ikväll att åkerkanten utanför oss är riktigt somrig och ger rätt känsla ❤️

Fullt med blåklint och annat ogräs 😉

Utan hund blir det inga promenader och utan promenader lägger man inte märket till  ens omgivning 😔

Sent igårkväll, när jag hade svårt att somna, började jag tänka på älskade jycken och direkt kom tårarna. Likaså nu 😔 Fy faan vad jag saknar honom! ❤️ Det gör ont i mitt hjärta! ❤️ 


Något helt annat! 
Årets första egna jordgubbe är provsmakad! Lite fusk dock då den växer i kruka inne i växthuset 😊

Jag delade den lille med Peter. Den var god!

Albin fick syn på den redan igår men då var den inte riktigt helt mogen, så jag stoppade honom till att ta den. Hoppas han glömt bort den nu när den redan är uppäten! 😉


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0