Start på ny vecka

Vi var sega allihopa och tog oss lite sovmorgon. Tror ungarna sov till närmare 08 faktiskt! 

Jag hade jobb att göra och åkte efter vi ätit frukost. Jag var hemma igen framåt 16. 
De här hemma hade varit ute mestadels, men även hunnit med en städning av huset.
Peter påbörjade middagen när jag kom hem och barnen hade nyss ilat upp till grannens studsmatta. 
Efter maten tog vi en cykeltur ner till sjön. Albin ville rasta sitt fiskespö lite. Blev dock ingen fisk.

Regnet hängde i luften när vi satte oss på cyklarna men sedan sprack det upp och blev jättefint ❤️



Kvällen var bråkig. Albin blev väldigt uppkäftig och nonchalant på eftermiddagen. Lagom när jag kom hem... Allt var tvärt emot och hörseln var avstängd. 
Vi är återigen inne i en jobbig period 😔


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0