Fredagsmys

Nu råder det fredagsmys här i vårt hus ❤️


Och för första gången verkar de kunna samsas om en gemensam snacksskål 😉 


Jag och barnen är själva hemma, pappan åker Ålandsbåt med jobbet nu på eftermiddagen och senare ikväll ska jag in till staden och hämta hem honom. (Jag har påmint honom ungefär 100 gånger om att vi har 3 års kalas imorgon och att han då bör tänka på hur många öl han häller i sig idag. Efter senaste julbordet med jobbet låg han till sängs hela dagen efter....) 


Jag har hållt igång sedan 12 här hemma med städning, plockning och förberedelser inför morgondagens födelsedag och kalas. Jag är helt slut nu!
Tack och lov stannade farmor kvar till 16.30 och tog hand om barnen så jag fick fixa i fred. 
Jag bad henne tom. bada ungarna redan i eftermiddags så vi slapp det nu på kvällen


Kommentarer
Postat av: Farmor

Jag pysslade om till och med babydockan (på Elsas begäran) :-D

2017-03-10 @ 18:32:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0