1.a Maj

I måndags vaknade vi upp med huset fullt av nattgäster och ungarna struntade i oss och riktade in sig på moster och onkel. 

För ovanlighetensskull bjöd de faktiskt på sovmorgon till 07.30! 

Jag lurade med mig mamma att hjälpa mig på jobbet på förmiddagen. 
Det visade sig vara klokt gjort! De hade nämligen haft firmafest där på fredagen så det var liiiite mer att ta hand om än vanligt. 
Vi kom hem lagom till lunch/fika, uppdukat ute i varma solen. Fantastiskt 1.a Maj väder ❤️
Peter tog till vara på dagen genom att ge sig ut på sjön och fiska. 

Jag tror klockan var runt 14 när vi vinkade adjö till alla våra gäster. Tack för denna gång! 
Både jag och barnen var rätt slitna, vi fortsatte chilla ute. Grejade lite i trädgården bla. 
Det märktes att de var trötta, de lekte tom. att de sov 😉

Albin i skrindan och Elsa i cykelkärran ❤️


Pappan behagade komma hem från sjön efter 16. Lagom till middagen. Vi gjorde det lätt för oss och åt rester. 
Någon fisk hade han inte med sig hem, men han påstod att han fått upp flera gäddor. Men släppt i dem igen.

Efter maten tog vi oss en cykeltur. Vi trampade ner till badet och kände på vattnet. Fin kväll! ❤️

Innan vi trampade hemåt stannade vi till hos M&M och Albin fick mera paket! 

Bok, tunnelbanetåg från New York och ett utespel med bönpåsar. 

Hela familjen gjorde kväll tidigt. Vi var trötta ❤️ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0