5 års dagen!

Någon gång under morgon timmarna tassade in en liten grabb till vårt sovrum och kröp ner under mitt täcke ❤️

När klockan ringde lite efter 05.30 så fick jag be grabben att gå tillbaka in till sin säng och låtsas sova. Haha 😊
Jag sparkade liv i pappan och gick in och väckte Elsa, sedan tog vi ton och skrålade i kör. 
Födelsedagsbarnet hade hunnit somnat om så hårt att han inte vaknade förän sången var slut 😉
Paket fick han givetvis också! Ett eget fiskespö och flytväst. En traktorgrävare och tröska att ha ute. Samt ett par brallor. 

Det har varit ännu en dag med fantastiskt väder och vi var ute hela eftermiddagen från att vi kom hem från dagis 12.30. 

Albin provkörde sina nya maskiner ute bla. och så lekte dom buss i klätterställningen. 
Fiskespöt hann han också inviga. Jag kom på honom med att ha lirkat ut spöt genom den öppna fönsterspringan på hans rum..... Tack och lov satt det ingen krok på! 😊

Till middag hade födelsedagsbarnet redan förra veckan önskat Kebab. Så så fick det bli. 
Och jag bjöd in småsysslingarna som middagsgäster till en överraskningsfödelsedagsmiddag. Tyvärr var det bara lillbrorsan och mamman som kunde komma, men Albin blev såklart glad och nöjd ändå ❤️

För en timme sedan stupade födelsedagsbarnet i säng, helt slut. Och rödbränd i nacken av vårsolen. I år igen.... 


Kommentarer
Postat av: syrran/moster

Grattis älskade unge!!!! Du är så fin och bra på alla sätt och vis och du får mitt mosterhjärta att svämma över

2017-05-03 @ 20:45:15
Postat av: Janina

Grattis på 5-årsdagen Albin! Stor kram från oss alla i kråkslottet ❤️

2017-05-03 @ 23:35:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0