Han är hemma hos oss igen ❤️

I måndags fick jag post. Besked om att Nicos kremering var färdig och han fanns att hämta hos veterinären


Det har gått nästan exakt 4 veckor nu sedan vi sa hejdå till honom och man har väl någorlunda börjat vänja sig att han för alltid kommer vara borta, men när jag fick det där kortet var det som att få ett slag i magen och känslorna vällde upp igen.


Planen var att Peter skulle hämta hem honom i eftermiddag, då jag kände att det var för känslomässigt. Men han glömde såklart kortet hemma imorse...
Tänkte att jag fixar det själv istället. Åkte förbi veterinären mellan jobben. 
Det var en omvälvande känsla enbart att komma innanför dörrarna. Utan hund. Och tårarna kom igen.
Jag gick därifrån med min finaste Nico. I en påse.... 

Han fick sitta fram med mig i passagerarsätet ❤️ Hans favvoplats ❤️

Men jag måste ju påstå att jag föredragit att ha honom som sällskap utan liggandes i en påse. 


Nu står han här hemma på byrån och är med oss igen ❤️

Oj så jag saknar honom!!! ❤️ Min bästa vän ❤️ 


Kommentarer
Postat av: Syrran

Ja älskade vovve, Nico. Vad vi saknar dig ❤

2017-05-17 @ 18:10:47
Postat av: Mormor

Skönt att du är hemma igen, älskade vovven. Vi saknar dig också <3

2017-05-17 @ 19:13:53
Postat av: Farmor

Jag tror att din trogna själ var hemma hela tiden, där du ville vara med oss alla och kände all kärlek som vi kunde ge dig. Du är glad och nöjd när vi tänker på dig eller när vi pratar om dig. Fina Nico.

2017-05-17 @ 19:55:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0