Vemod

Japp! Det känns vemodigt. Det långa sommarlovet för barnen och pappan är slut. Imorgon intar vi vardag idag... 
I 6 veckor har det haft det gott och ledigt och trots att jag jobbat på som vanligt nästan hela tiden så tycker jag ändå det känns tråkigt. 

Pappan kör på som vanligt imorgon medan jag och ungarna mjukstartar första veckan lite.
Imorgon måndag ska vi hälsa på på Albins fritids och ha lite "inskolning". (Hoppas jag iaf! Det har inte gått att nå någon där då det varit stängt) 
Elsa får hänga på tänkte jag, då slipper hon en dag på dagis. Denna vecka har det bara varit 4 barn där och ingen av hennes kompisar direkt. Hoppas några fler börjar denna vecka. 
22.e drar sedan skolan igång för Albins del. Såååå spännande för oss alla i familjen  ❤️ 

Kommentarer
Postat av: syrran/moster

Lycka till idag Albin

2018-08-06 @ 12:24:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0