Lång torsdag

Idag hämtade jag Elsa på dagis vid 16 och Albin på fritids 16.30. 
Fy så sent det kändes! Det är ju sällsynt att jag hämtar senare än 15 tom. Men idag var Peter uppe i Gävle på jobb och jag hade lång dag med extrajobb.
Barnen tycker inte det är något negativt med att gå så länge men de har svårt att förstå att det typ redan är kväll när vi kommer hem.
Idag var vi hemma 16.45, bara ställa sig och laga mat bums! (Stackars alla familjer som har det såhär vaaarje dag 😔) 
Fläskpannkaka stod på menyn idag och det är något jag inte bemästrar alls. 99% av gångerna jag gör det så blir det bara pannkaka av det. Jag fattar inte varför?! Jag följer recept och provar olika men det går bara inte.
Idag blev det vidbränt i ena hörnet låååång innan rekommenderad tid och resten var fortfarande degig och stabbig. Och platt. 

Hur som helst så år barnen med god aptit ändå. Tack! 😅
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0