Invigning

Jag är sååååå lycklig! Efter 6 års längtan har jag äntligen fått en riktigt, iordning gjord uteplats! Det känns helt overkligt 😅 
(null)
 
Ikväll hade vi invigning med bubbel, chips och dans. Kul! 
Perfekt dansscen uppe på slänten tyckte ungarna och gav oss en rejäl show. Albin dansade av sig kläderna tom. 😊 

Helt färdigt är det inte. Men det är idag mer färdigt än ofärdigt.
Peter har jobbat på riktigt hårt vissa dagar. Trots värmen. Det är ju gassande sol just där heeeela dagen, men han slet på ändå.
Jag har finansierat bygget istället 🤣 Och hjälpt till. Men tyvärr är min sambo typ världens sämsta arbetsledare så han får faktiskt skylla sig själv att han fått göra det mesta själv. 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad fint ni har gjort ❣

2018-07-13 @ 22:36:15
Postat av: Syrran/moster

Så himla snyggt det blev 😀

2018-07-13 @ 23:04:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0