Just nu

Dags att gå in och göra kväll. Tyvärr! Nu är det ju äntligen riktigt behagligt ute. Det går att andas och röra på sig utan att drunkna i svett
(null)
 Imorgon ännu en arbetsdag. Tack och lov en kort! Och dessutom ska Peter hjälpa mig så den blir ännu kortare ❤️

Det är banne mig inte lätt att jobba i denna hetta. Den tar kol på en. Allt tar längre tid och ens humör hänger inte med hela dagen. 
Är iallafall tacksam över att jag oftast har ganska korta jobbdagar och kan om jag vill baka ihop jobben så jag bara jobbar tisdag, onsdag och torsdag. 
Nästan alla mina kunder är väldigt bekymrade över att jag bara varit helt ledig 1 vecka. De säger att de kan klara sig utan mig så jag kan få lite mer ledigt. Dom är gulliga ❤️ Men för mig känns det viktigt att jobben rullar på. Iallafall nästan helt som vanligt. 

I eftermiddags var extrajobb inplanerat. Peter kom in och hjälpte mig ❤️ Flyttstäd av en liten lägenhet. Nyproduktion som stått tom sedan den blev färdig för knappt ett år sedan. Sådana jobb är perfekta!!! 😊
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0