Agda ❤️

I eftermiddags flaxade våran lilla Agda vidare upp till hönshimlen ❤️ 
Synd att du inte fick njuta av ännu en vår och sommar fritt sprättande här i vår trädgård ❤️

Jag tyckte hon verkade lite kryare imorse när jag var ut till dom. Hon pickade solrosfrön ur min hand och hängde med de andra hyfsat bra.
Vid lunchtid tittade ungarna och moster till dom och då var allt i sin ordning också.
Men när jag efter 16-tiden, efter kalaset gick ut för att "natta" dom låg Agda mer död än levande på golvet 😢 Jag sprang in och skyndade ut Peter. Han var dock måttligt pepp på att nacka en höna så jag hämtade även farfar. 
Knappt 5 minuter senare var allt över..... 
(null)


Kommentarer
Postat av: Farmor

Stackars Agda :-(. Hon höll ut men var nog väldigt sjuk ändå. Jag skall spara den fina bilden som togs.

2018-03-11 @ 15:04:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0