Nytt försök

I fredags inledde jag ett nytt försök att kicka igång mitt nya liv.
Jag var hyfsat duktig första kvartalet förra året och tänkte nu försöka få ordning på förfallet. Minst 5 kg vill jag få bort. Helst innan sommaren...

(Jag är väldigt sugen på att testa 5-2 metoden. Äta 5 dagar och fasta 2 dagar. Men jag måste samla lite mod och jäklar anamma först.)

Jag uppskattar allt jag äter och allt jag förbränner varje dag i en app. Skitsmidigt! Den visar rött om jag överskridit mitt dagliga kaloriintag och visar grönt om jag ligger bra till.

I fredags slutade dagen ILLRÖTT! Det var för att jag åt en stooor bit revbensspjäll och masss supergod sås till middag. Haha! 
Men lördag lyste grön och fin och likaså denna dag.
Jag har tom. utrymme kvar att gotta i mig godis och vin ikväll. 110 gram lösgodis smakar myyyycket godare än 1 kg 😉 
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0