Just nu

De sista av de tre små hålen jag haft är nu lagat. 
Första gjorde jag utan bedövning och det gick galant. Jag borrar hellre i tre timmar än behöver stickas i truten!!! 
Det andra kom vi halvvägs på innan hon tyckte att jag nog ändå behövde bedövning. Jag tog den motvilligt.
Idag på tredje och sista la hon en bedövning på en gång, trots att jag försökte slingra mig ur 🙈 Denna gången var det underkäken och då sprider sig bedövning i halva käken och tungan. Asjobbigt ju! Det syns inte men jag känner mig helt jävla sned i hela ansiktet. Och kan inte prata rent...
Om en timme ska jag dessutom träffa en tjej och ha anställningsintervju. Hur jävla seriös låter jag då när jag läspar och dreglar lite i ena mungipan.... 🤣
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0