Sjuk

Nu är det dags för mamman i huset att vara sjuk....

Jag kände redan igår eftermiddag att något smög sig på i kroppen och idag har jag legat till sängs så mycket jag kunnat.
Känner mig febrig i kroppen fast utan feber, irriterad hals, lite snorig och lite rethosta. 

Gick upp och körde Albin till skolan imorse 7.30 och sedan hem till sängen igen.
Hämtade Albin på fritids lite innan 13, snabbis in på Ica och hämtade Elsa på dagis vid 13.30.
Tillbaka hem, slängde i ungarna lite mellis och sedan stupade jag i säng igen. De var så nöjda med att få sitta med paddorna i fred 😉

Hoppas det är bättre imorgon! 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Din stackare, bra att du vilar så mycket du kan. Krya på dig❣

2018-11-13 @ 21:08:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0