Förra veckan

Veckan försvann i ett nafs. Som vanligt. 
Jobb, dagis och skola. 

På onsdagen gjorde vi äntligen den slutliga beställningen av glasögon till Albin.
Det blev inget av de paren vi vad om råd om. Haha!
Jag upptäckte nämligen en 4.e optiker, i Rimbo och där enades vi om ett par väldigt lätt 😊 Så nu är det bara att vänta på dem.

Elsa provade också. Visst ser hon smart ut? ❤️
(null)

Resten av eftermiddagen och kvällen ägnade jag åt flyttstäd. Har två styckna inbokade nu som ska vara färdiga innan månadsskiftet. 

På torsdagen var Peter ledig, så Elsa var hemma med honom.
Albin var i skolan och jag jobbade på förmiddagen.
På eftermiddagen tog jag och Peter bussen in till Stockholm och Värtahamnen.
Ungarna passades av av farfar och Jessica. Framåt kvällen anslöt farmor och avlöste Jessica.
Vi hade skrivit ett mycket utförligt schema gällande tider och rutiner för torsdag och fredag. Allt för att underlätta för barnvakterna, så ungarna (främst Albin) inte skulle kunna styra och ställa och hitta på egna regler 😎 
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0