Just nu

Trevlig fredagskväll på er gott folk!
(null)

Jag är helt jävla slut nu! 
Över 30 timmars extra jobb de senaste två veckorna samtidigt som vi haft två veckor med sjuka barn. 
Pussla med vab och omplanera jobben var och varannan dag tar på krafterna mer än man tror. 
Hinna med så mycket som möjligt på minsta möjliga tid är det som gällt.
Tack och lov har vi delat på vabbandet här hemma och både farmor och farfar har hjälpt till lite grann och Jessica har hjälpt mig en hel del med jobb. Annars hade det aldrig gått. 

Jag var inställd på att behöva jobba nu i helgen men jag är faktiskt färdig med allt så jag slipper! Så jävla gött!
Typiskt bara att jag för länge sedan anmält mig till barnloppis imorgon, så jag måste ändå upp tidigt och åka in och lämna alla mina grejer 😤 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja, ni har haft kämpiga veckor. Ta tillvara på ledigheten nu så gott det går.

2018-09-28 @ 21:50:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0