Blääää

Fy satan vad motigt allt känns nu. 
Jag har känt mig som en tickande bomb denna vecka. Humöret är i botten. 
Februari är hemsk!
Jag har ont igen i vänster skuldra och det strålar ner i skinkan.
Elsas surhumör fortsätter (iaf. mot mig).
Albins humör var riktigt labilt förra veckan, det har varit mycket bättre denna vecka men han har gråten i halsen vid minsta lilla grej. 
Jag känner mig så jävla tjock och ful och har tyvärr ingen motivation alls att ta tag i det. 
Mitt växthus är helpajjat.
Ute är det bara isblask. 
Vardagen bara snurrar på....


Det har varit vår i luften hela veckan! 7 grader idag! Men jag låter mig inte luras av det. Jag väntar på bakslaget. Vi är bara halvvägs i februari och mars brukar alltid bjuda på vinter..... 

Åh!!! Ge mig styrka! Eller en grop att gömma mig i för en tid. 

Igår fick jag en lucka på morgonen. 
Första kunden ställde in pga. att de fått vattkoppsutbrott. Jag hade sådan jäkla tur att  Naprapaten faktiskt hade en ledig tid åt mig istället! Och innan det hann jag ta en liten morgonpromenix med denna fina lilla jycke ❤️
(null)

Idag hade jag och Elsa ledig fredag. Eller helt ledig blev den inte, vi fick extrautrycka 1 timme på fm. Jag fick hjälp så det gick bra. (Hon dammsög i ca. 2 min. Sedan tog hon fruktrast 😉) 
(null)

12.30 hämtade vi Albin på skolan.
De hade haft friluftsdag på fm. De fick välja mellan, skridskor, längdskidor och pulka. Det enda som blev av pga. veckans milda väder var pulkaåkning. 
Efter lunchen hade de tittat på film och ätit kanelbullar som Albin var med och bakade på fritids igår.
- Det har varit den bästaste skoldagen någonsin! Sa han när vi hämtade honom idag ❤️



Tack och lov har vi hållit oss friska allihopa trots att halva vabruari har gått 👍 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Lilla gumman, håller med om att februari är seg. Kämpa på 😘

2019-02-16 @ 09:47:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0