Lyckans dag!

Ääääääntligen äger VI själva huset!!!!
Tjoho! Det sista pappret skrevs på på banken nu i eftermiddags.
(null)

Det tog nästan "bara" 7 år att få det klart.
En tid med mycket känslor och tankar. 
Men nu är det över och vi kan äntligen känna oss hemma. Nu börjar vårt liv om lite på nytt. Det har känts som det stått på paus under hela den här tiden. 

Nu, nästan 35 år gammal äger jag äntligen någonting och tagit mitt livs första banklån. 
(Men fan så jävligt det kändes när vi nästan var i mål med allt och då inte fick lånelöfte. Bankerna vände oss ryggen direkt när de insåg att jag var egen företagare.)

Nu är det klart och ikväll firar vi med bubbel!
Och jäklar vad det kliar i våra renoveringsfingrar..... 💖 

Tjohooooo

Kommentarer
Postat av: Mamma

Stort stort GRATTIS till er. Det är ni verkligen värda ❣ Äntligen 🏡

2019-02-20 @ 22:05:32
Postat av: Faren

Grattis och lycka till med ert nya hem,vårda det ömt.

2019-02-20 @ 22:13:16
Postat av: Farmor

Jag är så glad, en stor sten föll från mitt hjärta. Äntligen en ny tid börjar för er med, lycka till!

2019-02-21 @ 07:58:28
Postat av: Helen

Grattis. Det var kul att höra.

2019-02-21 @ 21:51:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0