Dansa igång

I söndags drog en ny termin av elsas dans igång igen och hon var taggad. 
Spännande att få börja i ett snäpp svårare grupp 💖 Och dessutom ska bästisen Majken också dansa denna termin. )Dock var hon inte med i söndags)
(null)
Och jag lyckades med myyyyycket om och men lirka med mig även Albin. Han har ju dans och takt i kroppen så jag vill så gärna att ha också testar på. 
Ja han följde med, men satt enbart på bänken och tittade på. Tråkmåns!!! 
Synd att det bara är 14 tjejer och ingen annan grabb som lite dragplåster.
Elsa var iallafall nöjd! Hon var med hela passade och larvade inget med att hålla handen och sånt trams. Så duktig! 💖


Och idag började min dans- Mi Fiesta. 
Jag gick även förra terminen och det är väldigt kul, svårt och svettigt. 
Det är samma lärare som Elsa har. Hon är superbra!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0