Tisdag

Idag blev det en lång dag för oss alla. 
Peter hämtade båda barnen efter 16. 
Jag ägnade eftermiddagen åt att tvätta cirka 40 fönster. Börjar få in lite snits på det nu 😅
Kom hem lite efter 17. Peter stod vid spisen. 

Albin och hela skolan var och spelade bowling idag. Första gången för honom. 
Tyvärr vet jag inte riktigt hur det gick för honom för när jag kom hem hade han gått och lagt sig. Han hade huvudvärk och var klok och la sig för vila. 17.30 sov han. Innan han ens hunnit äta middag.
Nu är klockan 22.10 och han sover fortfarande....  Spännande och se när han vaknar 😅
Inte likt honom dock. Nått som inte stämmer. Antingen håller han på att bli sjuk eller också var han riktigt sliten. Hoppas på det sistnämnda. Skolavslutning på torsdag ju och då måste han ju vara frisk! ❤️


Igårkväll mådde vi iallafall alla bra och vi cyklade ner till sjön för ett dopp efter middagen. 
Albin och pappan tog ett kort dopp. Elsa badade tårna och jag tittade på. 
(null)

Idag har det mer känts som blåsig höst ute. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0