5 år

Nu är hon firad ordentligt!
Paket på sängen och skönsång imorse (i min säng).
Frukost hemma med hela familjen trots att det var måndag ❤️
Och hissad flagga ute.

På dagis tände de fem ljus och sjöng för henne på samlingen.

Jag hämtade båda ungarna innan mellis och hemma festade vi till det med risifrutti, macka och kokosboll.
Efter mellis sattes nya födelsedagsfilmen igång. My little pony!

Till middag hade födelsedagsbarnet önskat tacos.
Till efterrätt blev det glasstrut och färska hallon. 

Nu har vi nyligen sagt god natt ❤️
(null)

En mycket nöjd 5 åring ❤️
Bästa presenten idag var biljetterna till Dollystyle konserten i Maj 😇


För 5 år sedan, den här tiden, satt vi i bilen påväg in till Danderyd och BB-Stockholm.
Flera dagars segdragna värkar kom äntligen igång på riktigt. 45 minuter efter ankomst till förlossningen (20.40) var det klart. Då låg det en liten Elsa mellan benen på mig i sängen. Helt galet!!! ❤️ En helt perfekt liten lillstumpa som jag var såååå säker på att det var en pojk. 

Bästa Elsan som finns! 💖 Grattis ännu en gång! 

Kommentarer
Postat av: Moster

Jag kan inte annat än hålla med. Helt klart den bästa Elsan som finns. Så lycklig och glad av att vara moster till dig. Du ger mig så mycket kärlek, glädje och skratt. Vi älskar dig ❤

2019-03-11 @ 20:01:26
Postat av: Mormor

Vårt älskade lilla barnbarn 💖 Vår fina Elsa redan 5 år ❣

2019-03-12 @ 06:34:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0