En återhämtningsdag

Idag vaknade vi upp till -17 grader. Burrr!

Det blev VABdag med Albin idag.
Han kände sig lite risig imorse när vi åt frukost och jag tyckte han såg lite såsig ut. Tempen visade inget men vi stannade hemma. 
Dock dröjde det inte länge innan han piggade på sig och ville ge sig ut och skotta snö.
Nej nej nej! Stopp och belägg, sa jag. 
Är du hemma från skolan för att du inte mår bra får du faktiskt ta det lugnt.
Inte så populärt 😉

Eftersom han piggade på sig och var rastlös, passade vi på att åka in och handla innan vi hämtade Elsa vid 14.

När vi kom hem igen var han återigen så ivrig att få skotta snö. 
En liten stund fick han vara ute medan jag fixade mellis.
Sedan fick han hålla sig inne och ha tråkigt 😅

Imorgon blir det skola och jobb igen. 


Ja det blev ju vinter igen natten till i söndags. 1 dm snö fick vi igen.
Vilken tur att jag inte lät mig luras av "våren" som kom på snabbvisit 😅
Jag vet att det ALLTID är snö, blött och kallt när jag fyller år. 
(null)
Vår lyckliga snöskottare i söndags ❤️ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0