Lite jäklar anamma

Elsa har varit fortsatt krasslig hela veckan och fått vara hemma. 
Idag var det min tur med en heldag VAB. 
Även jag började känna mig risig igår. Lite ont i kroppen och ond hals... Tack och lov känns det inte så mycket värre idag.

Har fått en hel del gjort idag 👍
VAB, pms, envishet och tjurighet är tydligen en bra kombination emellanåt.
I förmiddags kånkade jag ut alla 4 rivna garderoberna från källarn.
Och bytte torkarblad på bilen. (Jag fick ett par nya i födelsedagspresent i måndags av Peter. Kärlek 😉) 
(null)

Elsa bjöd mig på utsökt lunch och efterrätt när jag var klar 😇
(null)


Igår kväll var äntligen Elsa feberfri! 
Men hon är istället snorig och hostig nu... Och gnällig 🤯 Och äter dåligt. 

Kommentarer
Postat av: Mormor

Lilla Elsa, krya på dig nu ❣

2019-03-21 @ 17:39:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0