Nystart

Fan vilken helg! (Och delvis vecka) 
Vår familj är i fruktansvärt obalans. Alla har dåligt humör. Alla bråkar. Alla surar. Alla är jävliga. 

Mitt tålamod är NOLL. Jag kokar flera gånger om dagen. 

Igår var det Albins bestämmardag som han fick i födelsedagspresent av oss. Vi ställde delvis in den. Tyvärr! 
Det funkar liksom inte att vi alla umgås. Vi kommer inte överrens om någonting.

Varenda kväll är en cirkus.
Albin är såååå omständig och krånglig. 
Jag hatar att vi är osams vid läggning 😢
Nu ikväll lyckades han dra på sig ett paddförbud pga. odrägligt beteende vid sänggående.... 

Ny vecka imorgon! Hoppas på bättring med allt.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag håller tummarna för att ni får en lugn vecka nu. Ny vecka nya tag 💞

2019-05-12 @ 21:05:30
Postat av: Syrran

Hoppas på bättre vecka denna vecka. Vi börjar med feber hos E och inställda planer

2019-05-13 @ 13:06:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0