Nattrassel

Den här lilla damen har inte sovit en hel natt i sin egen säng på evigheters evighet.... Varje natt klämmer hon in sig i vår säng. 
Oftast kommer hon intassandes redan innan jag hunnit somna. 
Ibland går det att få henne tillbaka till hennes säng och ibland inte. 
Härom kvällen/natten var jag tillbaka med henne in till hennes säng två gånger och ändå låg hon bredvid mig i min säng när klockan ringde på morgonen. 
(null)
Peter brukar vara ganska snabb på att flytta sig till hennes tomma säng. Han har nämligen rysligt svårt för hennes tandgnissling 😂 


Hon skyller på otäcka drömmar. Tydligen drömmer hon om otäcka monster, att hon blir uppäten av lejon och att huset brinner. Jobbigt!

Och nu ikväll påstod hon att hon inte ens kan somna när hon lägger sig, för hon börjar tänka massa otäcka tankar innan hon somnar. 
Fast där tror jag det mer handlar om att hon vill ha sällskap 😉 Ikväll somnade hon nämligen plättlätt helt själv 😴 





Kommentarer
Postat av: Mormor

Mysigt att sova i samma säng ju 😉 Men lite trångt kanske

2019-10-10 @ 16:04:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0