Elsa 5,5 år

Ledig fredag för mig och lillstumpan ❤️

Jag: Vad ska vi äta till middag idag tycker du?
Elsa: Blodpudding!!!
Jag: Är det verkligen god fredagsmat?
Elsa: Mamma, blodpudding är ju gott alla dagar. 


Elsa: Mamma, varför är mormor din mamma?
Jag: Jadu, bra fråga. Jag kan inte svara på det. 
Elsa: Hur lång tid var det när du föddes?
Jag: Hur menar du?
Elsa: Hur lång tid låg du på sjukhus?
Jag: Ingen aning? Det får vi fråga mormor. 
Elsa: Ja! Eller morfar. 

Elsa: Mamma, hur vet man att man ska få barn?
Jag: Magen börjar växa....   (enklaste svaret 🤣) 

(null)
Bebispromenad i förmiddags 

Kommentarer
Postat av: Mormor

Lillstumpan börjar bli stor❣

2019-09-13 @ 15:03:05
Postat av: Syrran/Moster

Älskade Elsa du är fantastisk

2019-09-13 @ 15:04:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0