Nu blev långt kort

Elsa har sedan i våras sagt att hon vill klippa håret axelkort.
Jag har varit lite tveksam, rädd att hon ångrar sig. Men hon har stått på sig.
Jag vägrade klippa. Peter var på men jag förbjöd honom. Haha! Han letade lediga frisörtider under sommaren men hittade aldrig någon som passade. 
Elsa har fortsatt vara helt säker på att hon vill klippa kort. 


Idag gjorde vi det. Hon och jag. 
Jag tog fram saxen och hon var fortfarande helt säker på kort. 
Vi filmade tom. in ett bevis på att hon ber mig klippa av håret. Haha!

(null)

Ca. 1 decimeter klippte jag av. 
Och Elsa är sååååå nöjd ❤️ 

Kommentarer
Postat av: Syrran/Moster

Fina Elsa vilken stor tjej du blev. Skönt med lite kortare hår ❤

2019-09-14 @ 22:54:29
Postat av: Mormor

Det blev ju jättefint❤

2019-09-15 @ 09:05:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0