Gnagande dammigt samvete

För fleeeeeera månader sedan råkade jag dammsuga upp ett par legobitar från ett bygge inne på Albins rum. Trots att han faktiskt plockat upp och iordning innan jag började. Och han stod bredvid och både såg och hörde när det rasslade till i dammsugaren. 
Jag bad om ursäkt och han sa att det inte gjorde så mycket 👍 

MEN det där har gnagt i mig varje gång jag använt dammsugaren sedan dess. Jag har fått sånt dåligt samvete varje gång!

Idag var det dags att byta påse och jag kunde inte låta bli att dissikera påsen och försöka hitta bitarna. 
Fy satan vad dammigt det var i den! Haha! 
Men jag hittade bitarna så jag gjorde det inte förgäves. Jag hittar tom. mer Lego och dom är jag faktiskt oskyldiga till att de hamnat där i.... 
(null)

Det är jättestora påsar i vår dammsugare så det var endel att pilla sig igenom 🙈 

Nu är både mitt samvete och dammsugaren ren 👍 
Och Albin har satt dit de förlorade bitarna på sitt bygge. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0