Vardag!

Äntligen har vardagen rullat igång igen. Känns jätteskönt! Det blev en himla lång jul och nyårsledighet. 
Ungarna gick på jullov 19.e. Och även pappan. 
Jag jobbade 23.e men var sedan ledig tills igår. 
Jag har faktiskt längtat efter att komma tillbaka och jobba. Hade vi inte varit bortresta så hade jag nog varit iväg och jobbat lite nyårsveckan. 

Men det blev ju en kort startvecka!
Dagis var åter öppet igår onsdag så Elsa har varit där igår och idag. Kul tyckte hon! Lugn start med få barn. 
För Albins del så var fritids också åter öppet igår men han var inte så sugen på en heldag där så han var med och jobbade istället. 
På förmiddagen var han med mig och hjälpte till. Sedan mötte vi upp pappan och åt lunch ihop och efter det följde han med honom resten av dagen. 
Idag var det dags för skola igen och det tyckte han var kul. Det var en nöjd och stimulerad grabb jag hämtade i eftermiddags. Blev dessutom bara en timme på fritids så det var perfekt tyckte han 👍

Imorgon har jag och Elsa ledig fredag. Lediga igen!!! 
Sedan är det helg. Igen...
(null)


Kommentarer
Postat av: Mormor

Skönt att det började bra för barnen ❤

2020-01-10 @ 06:39:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0