Sista dagen på förskolan

Torsdag 11.e juni var det sista dagen för Elsa på bästa förskolan. 
USCH!!!
Jag ville inte åka och hämta henne på eftermiddagen. Och hon ville inte att jag skulle komma. 
Det var jobbigt och jag började grina när vi skulle säga hejdå till alla fantastiska pedagoger och kocken. Och inte fick vi ge varandra en liten kram heller. 
Elsa kröp in i sig själv och ville varken säga hejdå eller vinka....
(null)
Nu väntar nya utmaningar för denna lilla stora tjej i höst. 
Det kommer bli jättebra det också. 

(Men jag kan inte slita mig från förskolan och de underbara människorna, utan har skaffat mig nya kunder där istället 😂) 

Och nu blev det sommarlov på riktigt! Vi hämtade Albin från fritids och åkte hem och hoppade i poolen. 
(null)

SOMMARLOOOOOV!!! 

Kommentarer
Postat av: Mormor

Stora tjejen❤ Det blir toppen med förskola ❣

2020-06-22 @ 23:28:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0