Äckliga djur

Två gånger på en vecka har vi haft besök av vildsvin på tomten under natten. 
Vi slipper inte undan längre....

De har mest bökat runt under stora äppelträdet på framsidan, båda gångerna. Det finns ju massor med solrosfrön att käka där. 
De har även bökat runt i mitt trädgårdsland nere bakom växthuset. Inget är jätteförstört. Ännu! 
Mest har det härjat i backen bakom farfars hus. 

Jag tycker det är vidrigt och är superrädd för att de ska ge sig på mina odlingar och rabatter. Tänk allt jobb och pengar jag lagt där! 
Fasar för den morgonen när man vaknar och halva trädgården är uppochnedvänd. 
Jag sover skitdåligt på nätterna. Inatt var jag upp minst tre gånger för att kolla ut och förhoppningsvis skrämma iväg dem! 

(null)

(null)

Förstörelsen veckan. 
Peter försökte lugna mig med att det var en grävling som härjat under äppelträdet. 
Inte en chans! Sa jag. 
Och när han på eftermiddagen kom hem och såg eländet i backen och i landet så ändrade han sig. 

(null)

I tisdagsmorse 😭 

Imorgon kommer en staketbyggarsnubbe hem hit för att lämna offert. Usch! Vi vill lägga våra pengar på renovering nu ju 🤯 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Inte kul 😝

2020-03-13 @ 16:02:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0