Just nu

Frukost för två 💜
(null)

Albin hade migrän igår eftermiddag/kväll så han och jag blir hemma idag. 
Nu mår han prima igen. 

När jag hämtade på fritids igår lite efter 14 så såg han ut som en urvriden trasa. Han orkade inte prata med mig i bilen hem och knappt ens sitta upp. Jag försökte få fram hur han mådde men fick inga svar. 
När vi kommer innanför dörren här hemma rusar han in på toaletten och stoppar ner huvudet. Nu förstår jag att han har ont i huvudet. 
Sedan lägger han sig och sover till nästan klockan 18. Kommer upp, äter mat och tar en Alvedon. Pratar lite och han ser ut att må mycket bättre och det gör han också säger han. 
Borstar tänderna och han och jag lägger oss och läser två böcker. 
1 timme efter Alvedonen känner han fortfarande av huvudet endel. Han får en Ipren också, efter rådfrågan med mostern. 
Och så säger vi godnatt. 
5 minuter senare hör jag hur han stoppar huvudet i hinken som turligt står kvar vid hans säng. 
Därefter börjar det släppa ännu mer i huvudet säger han. 
Han somnar och vaknar och mår imorse lite efter 06 💜 

Kommentarer
Postat av: Mormor

Du lille stackare, vad jobbigt du har det. Skönt att det har släppt nu. Nu kan mamma och du ha en skön dag hemma ❤

2020-05-12 @ 10:24:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0