Lediga fredagar...

.... är snart ett minne blott för mig och Elsa 😪

Hon och jag har ju oftast varit lediga på fredagar de senaste två åren. Sedan Albin började skolan. 
Det är så skönt! Helgen känns mycket längre och fyra jobbardagar känns mycket lättsammare än fem.
Oftast har vi bara tagit det chill här hemma på fredagsförmiddagarna. Sen frukost och sedan lite småfix och sånt hemma. Lugnt och skönt med andra ord innan vi hämtat Albin från skolan 12.30. LYX!

Men idag har vi insett att hon och jag bara har EN sådan här fredag kvar tillsamnans!!! 
I höst börjar lilla stora damen skolan och då är det måndag- fredag som gäller även för henne. 
Hon är taggad och det är huvudsaken! 
Men vad ska jag göra med fredagarna hädanefter? 
Ska jag behöva börja jobba då?! 🙈
(null)
Förmiddagschill ute i hammocken i förmiddags 💜

Damen "skriver" för fullt. 
Bokstäverna har hon nästan full koll på. 
Skriver gör hon på sitt egna vis och egna språk 😂 Om hon inte ber oss bokstavera, för då grejar hon det 👌 



Kommentarer
Postat av: Mormor

Duktig stor tjej nu 💖

2020-05-29 @ 23:18:37
Postat av: Syrran/Moster

Elsa du är så stor. Skolan kommer du klara galant, kul att du är taggad

2020-05-30 @ 16:14:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0