Snälla farmor

Vi har haft farmor på besök här idag och hon har tagit hand om oss alla tre! Jag fick stört skön massage om än fläck vis mindre skön. Hon lyckas alltid hitta dom ömmande punkterna som jag inte själv vet att jag har ont på. Det är bra! :)
Självklart gosade hon med Albin också fast att han mest kräktes på henne ;)
Att söva den lille herrn har inte varit lätt idag. Två gånger var farmor ute och gick med honom var på han somnade efter mycket om och men och vaknade efter knappt en halvtimme igen bägge gångerna (jag slumrade lite i hammocken under tiden:).
Så nu sitter jag och Albin i hammocken och myser. Farmor och Nico åkte för en stund sedan. Ja Nico fick följa med henne hem och han blev överlycklig när han fick hoppa in i bilen :) Han kan behöva lite avkoppling, egentid och lugn och ro hos farmor. Men imorgon kommer han hem igen.

Jahopp, vad ska vi göra nu då?


Kommentarer
Postat av: Mamma

Låter som om ni haft en mycket bra dag! Farmor pysslar om er bra.

2012-08-15 @ 18:15:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0