Speedad bebis

Albin har inte fått någon feberreaktion av vaccinationerna ännu. Tvärtom så verkade han mer speedad tidigare ikväll. Pratade som en tok och provade alla toner i skalan :) Efter BVC åkte vi hem och hämtade jycken och for sedan vidare till farmor Rut. Albin var på strålande humör och charmade sig såklart! Lagom till kaffet fick han nog och slocknade i mitt knä efter lite gnäll. När vi åkte därifrån var vi en matservis rikare :) En av äldre modell och himla fin tycker jag. Så nu längtar jag till att fixa middagsbjudningar ;) När vi kom hem plockade jag av de svarta vinbären. Jag ska nämligen göra vinbärslikör. Det blir spännande att se om det blir drickbart när det är färdigt ;) Det var ju volleyboll nere i byn ikväll igen så vi gick ner till det. Farfar fick sitta barn och hundvakt vid sidan av planen :) Det var då Albin startade sitt snackmaraton. Sötnosen! Efter spelandet tog vi ett svalkande dopp i poolen. Ordentligt svalkande var det! Nu sitter vi i soffan. Albin käkar och gnuggar sig i ögonen. Han sov just en stund i pappas knä. Men pappan blev kissnödig och var tvungen att flytta på barnet och då tyckte barnet det var färdig sovit för den gången :)


Kommentarer
Postat av: Janina

Skönt att ni/Albin sluppit negativa reaktioner än så länge (och hoppas det håller sig så). Är så nervös för Axels vaccination nästa vecka! jag är spruträdd så Johan får ta ledigt från jobbet för att va med :)

2012-08-02 @ 23:51:32
URL: http://schanina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0