Lördag 14.e januari 2012

Idag är det åter igen vitt ute! Blåste och yrde snö som bara den igår. Men idag har det varit lugnt.
Jag inledde dagen med att städa på förmiddagen. Skönt att det äntligen är gjort, men fy tusan vad ont jag har av foglossningen nu. Peter ägnade förmiddagen åt att ploga uppfarten och oj så fint det blev :)
Senare åkte vi till Peters ena kusin för lite fika och hämtning av gamla fönster och ett babyskydd/bilbarnstol. Lille Philip charmade oss såklart!
Nu har vi just avslutat kvällsmaten. Idag stod det revbensspjäll och rotfrukter i ugn på menyn. Helt ok. Jag har nu parkerat mig i soffan på ryggläge och Peter är så duktig med disken. Nico ligger här nedanför soffan och snarkar lite lätt. Som vanligt :)


Kommentarer
Postat av: mamma

Vad duktig du är på att skriva. Kul ide, nu kan jag ha lite koll på er.

Ska testa biffarna någon dag

Kram mamma

2012-01-14 @ 21:05:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0