Ingen stress i dag inte...

I dag har det inte hänt mycket här. Just som jag trodde :) Farmor var här på fika och Albinmys. Hon hade med sig ett stort paket blöjor. Uppskattat och välbehövligt :) Regnet har hängt i luften hela dagen och lite nu som då har det kommit ner några droppar. Albin och jag trotsade det och tog en rask promenad. Fy hundan vad kvavt och klibbigt det var upptäckte jag då. Myggen var riktigt äckliga och höll till i stora svärmar längs vägen. Det är tur det finns myggnät till vagnen! När vi kom hem sov han en stund till och vi hann äta kvällsmaten i lugn ro TILLSAMMANS! :) Lite senare kom Tor på besök från ingenstans typ. Men det blev bara två riktiga knallar på långt håll innan han gav sig iväg igen. Nu ska vi äta lite ostbågar!!!


Kommentarer
Postat av: Janina

Vilken fin vovve :) tror inte det varit någon riktig bild på honom sen jag började följa din blogg. Tack för tipsen inför resan! Är toknervös över hur allt ska bli :/ roligt att Albin "hittat" fötterna! Ska testa med roliga tossor kanske, Axel hittar ingenting, om det inte räknas att tugga på handen..

2012-07-09 @ 00:37:55
URL: http://schanina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0