När kommer du John blund?

Imorgon ska Albin på två månaders kontroll samt träffa läkaren. Hoppas han blir godkänd :) 
Fast allt hans kräkande börjar oroa oss lite nu. Det är väl tredje dagen nu med oändligt många kräkningar under dagarna. Och nu när det är så varmt känns det som han är i behov av all vätska han får i sig. Men vissa stunder ser det ut som han kräker upp mer än han får behålla... Han har inte heller skött magen idag sedan tidigt imorse. Han brukar alltid sköta magen minst tre gånger om dagen. Men det är ju klart att han blir trög i magen om inte vätskan räcker till. Känns skönt att vi ska till Bvc imorgon så kan jag ta upp detta med henne. 
 
Vi har nu ikväll invigt hammocken i kvällssolen. Underbart! Äntligen har jag min hammock :) Måste bara måla klart det lilla som är kvar också. Jag hann också plantera nästan alla mina nyinköpta blommor förut innan knoddas vaknade. 
 
Nu sitter jag och Albin här i soffan igen och inväntar John blund. Peter och jycken har redan lagt sig. Och imorgon är det äntligen sista arbetsdagen för pappan! Tjoho :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0